Tack för allt du gör
Detta inlägg tänker jag tillägna min älskade mamma
 
Det kommer ofta upp bilder på facebook där man ska tagga någon som alltid funnits där och hjälpt till. Men idag kände jag att jag ville visa så mycket mer än bara en bild där alla andra taggar sina föräldrar, därav får du ett helt inlägg, även om du är värd så mycket mer än det ♥
 
Tänkte på det förra veckan när du följde med mig till stallet och hjälpte mig att skritta av Lennart medan jag byggde bort alla hinder. Tänk vad många steg du har tagit här i livet för min skull, tänk hur många mil du har kört för min skull. Kommer aldrig kunna åtgälda allt du gjort för mig och kommer att göra, men det minsta jag kan göra är åtminstone att säga tack ♥
 
TACK
- för att du tjatade på min sits när jag var liten och red små shettisar
- för att du fortfarande vill hjälpa mig bli en bättre ryttare och hjälper mig på framhoppningarna
- för alla kakor du bakat genom åren när jag själv inte kunde
- för alla stöttande ord när det känns som att livet ska gå under
- för alla höpåsar och sadelskåp du släpat ut och in ur transporten
- för all tid, energi och pengar som du lagt ned på mitt intresse
 
 
Men ett extra stort TACK för att just DU, är min mamma och för att just DU älskar mig.
 
Jessica

Å älskade Carolina! <3
Jag ångrar inte en sekund av all tid jag lagt ner. Inte ett öre av alla pengar jag betalt. Du vet att om jag kunnat hade jag köpt en häst åt dig för längesen.
Vi har delat intresse sen första dagen Du började rida. Så även om jag själv slutade rida för ex antal år sen får jag möjlighet att mysa i stallet. Nu kanske jag inte orkar bära lika mycket men jag försöker hjälpa med det jag kan. Å det kommer jag fortsätta med!
Älskar dig ofantligt mycket!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress