Fredag den 13:onde
God morgon på er, fredag den trettonde idag, frågan är ju om man ens vågar röra sig från stolen man sitter på idag. Skämtosido. Men tänkte i första hand försöka genomföra en quiz i statistik 2, vilket kan ta hela dagen om jag har riktigt otur, så det är lika bra att ta tag i det så fort som möjligt. 
 
Annars händer det inte så mycket just nu, Cilla åkte ned till Skåne igen för tävling i helgen, dock hade hon hög feber igår när hon kom hem från skolan men den var borta sen på kvällen. Hon får försöka vila så mycket hon bara kan, ta värktabletter och dricka mycket vatten. Jag stannade hemma den här gången då jag inte har sovit hemma sedan mitten av mars och då sov jag hemma för att jag själv hade tävling. Veckorna innan det var det också fullt upp, så därför försöker jag vila upp kropp och knopp, förra helgen blev ganska tuff för min kropp då det slutade med att jag blödde näsblod var och varannan dag på grund av trötthet...
 
Men nu blir det quiz, hoppas ni får en bra fredag!
Anonym

Hoppas dagen varit bra. Ta nu verkligen en riktig vilohelg!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress