Skåne
Ibland undrar jag verkligen vart all tid tar vägen, för helt plötsligt är det en vecka sedan jag kikade in här senast, galet. 
 
Har i alla fall spenderat den största delen av den tiden nere i Skåne där Cilla har kört Sveriges första gokarttävling för 2018. Det blev en helg med lite blandat resultat men man kan inte förvänta sig speciellt mycket när hon aldrig tidigare har kört de klasser som hon körde i helgen. Nu känner jag i alla fall att jag behöver ta det lugnt ett tag, sova ordentligt och fokusera lite på skolan, ska även till Lennart en sväng ikväll och rida coh bara ta det lugnt så det blir trevligt. 
 
Ville egentligen bara kika in här lite snabbt så att ni vet vad som händer, men nå mycket mer än så har jag inte att skriva för stunden.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress