Dags att lägga på ett kol
Usch vilken natt jag har haft, vaknade upp vid ett inatt och trodde att det typ kommit in inbrottstjuvar via min altandörr som var öppen. Det hade såklart inte gjort det men jag läste i tidningen att det hänt en familj här i Luleå nyligen plus att det blåste ute så rullgardinen fladdrade lite. Var väldigt obehagligt att vakna upp och känna sån panik så jag tände lampan och gick och stängde dörren innan jag somnade om så småningom. 
 
Tänkte säga att sen väntar sista dagen med jobb denna vecka innan jag kom på att jag ska jobba på söndag igen, haha. Men innan jag får ledigt i två dagar i alla fall. Måste även börja planera vad jag ska köpa till alla nu i augusti, Jossan, Andreas och Jessica fyller år inom loppet av två veckor med start nästa vecka så det börjar bli dags att lägga på ett kol. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress