Den som lever får se
God morgon på er, redan onsdag hur sjukt är inte det egentligen? Känns som att jag nyss kom hem men det är snart tre dagar sedan. Dessutom ser alla mina dagar likadana ut, kliver upp och äter frukost innan jag slår igång en tvättmaskin (kan tala om att det blir en hel del tvätt när det bor fem personer plus två extra här ibland) och sedan jobbar jag förmodligen lite innan jag börjar jobbet, haha. 
 
Har även börjat bli sugen på att rida igen, över två månader sedan jag satt på hästryggen senast och det slutade ju inte speciellt bra om ni kommer ihåg... Sedan vet jag inte om jag kommer vara rädd för att rida, det tror jag inte, mer rädd för att jag ska göra fel och misslyckas igen tror jag. Men den dagen jag sätter mig på hästryggen igen lär vi väl märka vad som händer i mitt huvud, dock lär det nog dröja ett tag tills dess så den som lever får se. 
Jessica

Det Du skall ha klart för dig är att Du gjorde inga som helst fel! Det var en olycka som tyvärr kan hända!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress