God jul i efterskott
Tiden bara springer iväg, god jul på er såhär i efterskott. Vi gjorde inte så jätte mycket, hotellet vi bor på hade en liten show och en stor buffé som serverades. Jag passade på att äta lite sushi, eftersom jag visste att dom skulle äta det hemma och jag blev faktiskt förvånad över hur god den var. Jag tror det var fler som tyckte som jag då den tog slut ganska fort, men jag hann äta mig mätt innan dess, haha.
 
Igår var vi ut med en stor båt på en snorkeltur, tre stopp blev det, jag skippade dock det andra stoppet för jag kände att det inte var så mycket att se just på det stället. Sedan stannade vi på en ö som heter Koh Rok, som vi även var på sist vi var här. Super fint med vit sand och turkost vatten, vad mer kan man begära egentligen?
 
Sista ön som vi snorkla på var egentligen ingen ö man kunde gå på, utan det var fem stora berg, liknande det på bilden ovan, ett var lite större. Men här fanns det en hel del fiskar att kolla på då vattnet var lite djupare än på de andra ställena. Annars är det bra här borta, varmt och skönt för det mesta!

Jessica

Vilka härliga bilder! ❤️
Saknar dock dig här hemma....
Njut nu av resten semestern!
Kramar

Solveig

Så härligt det ser ut! Ha det bra!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress