Hälsosmoothie
Mötte upp Hanne i stan strax efter tio imorse och tog en liten sen frukost/brunch tillsammans. Drack en super god smoothie gjord på bland annat avokado, spenat, ingefära, citron, mango och något mer som jag inte riktigt kommer ihåg, men super god och fräsch var den i alla fall! 
Vi hann prata om väldigt mycket, nästan så att jag inte hann med att äta min salami och brie bagel för att vi bara pratade. Haha. Gick sedan och justerade mina solglasögon på Direkt Optik eftersom de har tryckt bakom öronen sedan jag köpte dem för något år sedan, så det var dags att jag gjorde något åt det. Strosade runt lite mer på stan, Hanne fixade de sista julklapparna och jag växlade lite pengar innan vi skiljdes åt.
 
Nu under eftermiddagen har jag försökt kolla igenom rapporten som vi skriver och fixat lite källor till det. Innan kvällen är slut måste jag ha skrivit lite mer på inledningen som jag är ansvarig över. Men nu ska jag gå och hjälpa till med middagen, fläsklägg och rotmos står på schemat, så gott!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress