Inte det klokaste kanske
God morgon på er, för en gångs skull känner jag att jag har en stund över nu på morgonen för att kika in här och uppdatera er om läget i mitt liv. Vilket i och för sig inte är så mycket mer händelserikt än att plugg står på schemat under förmiddagen och sen efter lunch ska jag åka till stallet eftersom att ridhuset är ledigt 12-16 så då tänkte jag passa på att rida för att slippa rida vid nio tiden ikväll. 
 
Dock har det börjat bli kallare och ikväll och fram till söndagmorgon ska det vara minus 20 grader, gud vad kallt! Får klä på mig ordentligt och försöka hålla förkylningen i skick och försöka bli friskare, det är väl kanske inte det bästa att rida så mycket som jag har ridit den senaste veckan när man är sjuk men ibland så får man skylla sig själv helt enkelt. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress