Kan boken läsa sig själv? Tack.
När man inser att man inte har kikat in här på över en vecka vet man att det har varit full rulle på schemat. Det hela började med att Hanne ringde mig under lunchen i måndags och frågade om hon kunde "rekommendera" mig till en hästägare som hade det lite körigt, och eftersom att jag inte ridit på ett halvår kände jag bara, ja varför inte, jag måste ju upp i sadeln någon gång i framtiden.
 
Sagt och gjort, några minuter senare hade jag kvällen planerad och innan veckan var slut hade jag ridit fyra gånger. Kan tala om att det kändes i kroppen efter första dagen och det kändes i kroppen igår, men det stoppade mig inte från att rida idag igen. Kändes lite som att jag tog tag i livet och vände det ordentligt, haha.
 
På skolan är vi inne på slutspurten, en vecka kvar innan jag kan pusta ut och packa väskan och bege mig mot varmare breddgrader. Men tills dess har jag väldigt fullt på schemat och det jobbigaste är att börja med något, för när man väl har öppnat boken och till exempel nörjat skriva så går det hyfsat framåt, men innan dess sitter man bara och stirrar och hoppas att boken ska läsa sig själv.
Solveig

Så kul att du börjat rida igen! Blev så glad!👍❤️

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress