Kort men ändå långvecka har startat
Sista dagen på universitetet för detta år är gjort, känns så skönt men samtidigt lite jobbigt att åka dit för att prata om något man lika gärna hade kunna få på mailen. Men så är det ibland.
Livet rullar på och jag tvättar, packar och tvättar lite till när jag har en stund över, tiden går så himla fort nu så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Om typ två dagar åker jag och jag har en hel del att göra innan dess.
 
Tisdag - stan under förmiddagen med Hanne, prata ikapp lite vad som har hänt samt fixa lite inför resan. Förhoppningsvis hinner jag sätta mig och skriva lite på rapporten, känns inte som en speciellt rolig uppgift att hålla på med i Thailand om du frågar mig.
 
Onsdag - Cillas födelsedag!  Blir även en sväng till stallet under dagen och sen på kvällen ska vi ut och äta på en italiensk restaurang. Förmodligen panikpacka även fast jag förhoppningsvis har hunnit packa det mesta tills dess.
 
Torsdag - en lugn förmiddag innan jag beger mig mot flygplatsen vid tre tiden. Flyger först Luleå-Stockholm och sedan Stockholm-Köpenhamn och vid 21-tiden lämnar vi Köpenhamn och flyger till HongKong
 
Fredag - Flyger HongKong-Bangkok och sover över i Bangkok
 
Lördag - Bangkok-Krabi och sedan blir det en biltur på över två timmar innan vi förhoppningsvis är framme på Koh Lanta vid lunchtid.
 
Så det kommer ta ett tag innan vi når slutdestinationen och jag tror att vi kommer vara lagomt slut när vi väl anländer, men jag hoppas att det kommer bli super mysigt!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress