Tuff vecka blev ännu tuffare
Jag gick och blev super förkyld, riktigt jäkla förkyld. Men förhoppningsvis har det vänt en aningen nu, lyckas i alla fall sova en hel natt utan att vakna upp och inte kunna andas, så det är åtminstone positivt. En annan sak är att min näsa har blivit så himla känslig, de första två dagarna forsade det blod så fort jag försökte snyta mig eller ta nässpray. Hur lätt är det att andas när näsan är täppt och man varken kan snyta sig eller använda nässpray? Det var inte de roligaste jag vart med om men nu forsar det inte längre och blöder bara när jag snyter mig, ibland. 
 
En tuff vecka börjar gå mot sitt slut och en annan är på ingång, vår lärare i International Business har tryckt ihop en tio veckors kurs på 6veckor vad gäller föreläsningar. Vilket gör det en aningen tufft just nu men sen efter jul kommer det förmodligen kännas lättare, då kan man passa på att njuta lite extra när man är i Thailand och verkligen slappna av för en stund.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress