Fluffig morgonrock
God morgon på er, himlen är grå och det känns som att regnet snart är påväg. Jag och mamma sitter här vid köksbordet och har just druckit en kopp kaffe tillsammans, vi tänkte snart bege oss ut mot gokartbanan där det pågår klubbtävling under förmiddagen. 
 
Igårkväll var Andreas familj här på middag och det serverades Paella, perfekt sommarmat då det är mättande men samtidigt väldigt fräscht. Kommer så väl ihåg när vi åt det i Spanien första gången för många, många år sedan (tror att jag börjar bli lite gammal nu ;-). Annars händer det inte så mycket, imorgon är det dags för jobb igen men innan dess ska jag försöka vila upp mig, min rygg har tagit en del stryk av att dra igång flera hundra kartar i veckan så tidigare under veckan försökte jag dra igång med vänster armen, lättare sagt än gjort men det gick det också.
 
Nu ska jag ta och hoppa i lite bättre kläder än morgonrocken jag har på mig för tillfället, och ja, det är faktiskt tillräckligt "kallt" för att ha på sig en fluffig morgonrock denna morgon!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress