Fredagsmys
God förmiddag, vaknade upp till vad som såg ut att bli en regnig lördag men vädret verkar ha ändrat sig för nu skiner solen ute. I helgen är det bara jag och Andreas hemma, resten av hans familj är bortrest så vi får ta hand om hela huset själva, det är först då man inser hur stort allt är när man bara är två. När man är fem stycken i deras hus känns det inte speciellt stort men nu är det så tyst överallt, haha.
 
Igårkväll lagade vi pasta tillsammans och det blev faktiskt riktigt gott, även fast det var jag som lagade den ;-)
Sedan kröp vi ned i soffan och såg ikapp några avsnitt av Suits innan vi avslutade kvällen med att skratta åt Sommaren med släkten. En helt perfekt fredagskväll om du frågar mig.
 
Idag händer det inte så mycket, tror planen för stunden är att försöka hitta ett par nya löparskor till Andreas men om det blir nu innan lunch eller efter har jag ingen aning om. Vi tar dagen som den kommer helt enkelt, tror även att jag ska åka till Lennart en sväng och pussa på honom lite. 
Solveig

Ha en riktigt mysig dag! Kramar till er!❤❤

emma

ser väldigt gott ut

Svar: Det var super gott!
Carolina Mella

Angelica Wåhlin

Vad god pastan såg ut!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress