Små solstrålar denna fredag
God morgon på er, ännu en dag som inte bara är grå och trist utan solen kikar fram mellan molnen på himlen. Eftersom att den är så låg hela tiden blir det ett lite annolunda ljus ute, inte lika klart som det kanske brukar vara utan mer som när solen går ned. 
 
Idag är det fredag och jag ska snart hoppa in i duschen och göra mig i ordning för dagens föreläsningar som börjar efter lunch. Sedan ska jag åka hem till Andreas och spendera kvällen där, han är inne i en hektiskt period nu i skolan så vi hinner inte ses något under veckorna eftersom han spenderar typ tolv timmar på skolan varje dag. Här om dagen var han till Volvo i Göteborg fram och tillbaka över dagen och hade typ flugit fyra flyg inom loppet av 15 timmar för att även hinna med att spendera en hel dag där nere i fabriken, den ni. Så det är mina planer för denna fredag, inte speciellt händelserika men så är det ibland!
 
Kan även meddela att den där tentan som jag inte kunde sova över på två dagar efter att jag skrev den, blev godkänd. Tro det eller ej, men jag överlevde även den, även fast jag hade överlevt även om jag inte klarat den, men ni fattar, nu måste jag hoppa in i duschen och hänga tvätten som just började pipa för att den är klar, ha en bra fredag allesammans!
Solveig

Tyvärr fick vi inte solen här i Luleå, dimman skymmer. Åh vad jag längtar efter sol

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress