När det blir stressigare än planerat
God morgon på er, jag sitter här vid köksbordet för första gången den här veckan och ska snart starta igång dagen med gruppmöte, men från allas hem så vi ringer upp varandra på facebook och pratar. Har en nästan 30 sidor lång rapport att kapa ned till kanske 20 sidor i alla fall så det är en hel del som ska göras. 
 
Den här veckan har verkligen gått i full fart vad gäller skola och allt däremellan, och naturligtvis har jag lyckats pricka in jobb under dessa kvällar också. Händer varje stressigare period i livet. Men även om jag var väldigt trött igår efter middagen och bara kände att jag ville sova, slutade det faktiskt med att jag en timme senare var på gymmet och körde ett kortare spinningpass. Känns som att varje gång jag är trött så tränar jag som bäst typ, varför är det så? Haha. 
 
Ne nu ringer det snart här så ska hämta en kaffekopp och göra mig redo!
Glömde berätta att igår föll den första snön för denna vinter från himlen, och jag längtar verkligen inte alls... Tur som var stannade den inte speciellt länge utan var borta redan innan lunch!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress