Söndagar sägs ju vara en vilodag
Kan man känna i kroppen att det är söndag? För ibland känns det verkligen som att man blir lite lat och bara tar det lugnt för att det är söndag. Inte för att jag har gjort det idag, vaknade inatt av att Andreas pratade i sömnen med en nalle och sen dess känns det inte riktigt som att jag har sovit speciellt djupt. Men jag känner mig inte direkt trött heller, har varit vaken sen sju imorse (vilket är åtta egentligen då vi ställde tillbaka klockan inatt) och har pluggat stora delar av denna tid. 
 
Man får försöka ta vara på de stunder då hjärnan orkar med för vissa dagar känns det verkligen som att den inte vill, utan då kan man sitta med samma uppgift över en timme utan att lära sig något. Jag ska plugga ett tag till innan jag beger mig hem från Andreas, förhoppningsvis har jag tid för att kolla lite på världscupen i hoppning också. Problemet är väl bara att jag kommer bli ännu mer sugen på att rida, kan ni förstå att det snart är fem månader sedan jag red senast...? Snart är vi väl uppe i ett helt år innan jag har hunnit blinka.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress