Tillbaka till verkligheten som det sägs
God morgon på er, nu har jag varit hemma i tre dagar, kom hem från Barcelona i måndagskväll. Hade en toppen helg där nere verkligen, det enda som var jobbigt var den långa flygningen (3,5h vilket inte är långt egentligen) och sen all väntan mellan deras körningar där nere.
 
Annars var det varmt och skönt, sällskapet var toppen och hade en av de roligaste kvällarna i söndags när vi var ut och åt middag med hela teamet och avslutade den med att gå på TCR partyt. I Spanien äter man middag sent, så vi kom inte till restaurangen förrän kl 22 på söndagkväll, tur att vi hade fått i oss någon tugga innan.
 
Tänkte skriva en utvärdering om säsongen sett från mitt håll lite senare för nu är jag nämligen mitt uppe i tentaperiod så det är vad mina dagar består av, tentaplugg!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress