Världen går inte under, det är bara en tenta
Helgen är över och tentaveckan börjar, tre pluggdagar till innan jag sätter mig och tömmer hjärnan på allt jag har lärt mig de senaste månaderna. Att det alltid ska vara så jobbigt att skriva tenta, Jossan skriver idag sin första tenta på universitetet och jag vill säga att det blir bättre, för det blir det. Men samtidigt får jag alltid typ panik minutrarna innan vi får vända upp tentan och skriva, men det kanske bara är jag?
 
Det bästa är ju om man bara kan ta det lugnt och sen göra så gott man kan, och om det inte går hela vägen så gör det ingenting, tro mig. Jag vet att världen inte går under för det kommer en ny chans. Innan jag tar ut något i förskott ska jag i alla fall plugga så mycket som möjligt fram tills dess, så först en kopp kaffe och kolla igenom lite bloggar innan jag ger mig in i den så kallade "redovisningensvärld".
Andreas får stå för bilden, tjuvfotade han lite igår när han satt och pluggade ;-)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress