Kappa eller bomberjacka?
God morgon, redan onsdag men det blir väl så när måndagen är en röd dag (alltså söndag enligt mig, haha). Trots att den så kallade arbetsveckan har börjat, har jag inte hunnit ägna en sekund åt skolan för det har varit så mycket annat som ska göras och däremellan har man hunnit sitta ned en stund för att hämta andan. Idag ska jag i alla fall till universitetet under eftermiddagen och innan dess ska jag förhoppningsvis hinna kolla lite snabbt på en inlämningsuppgift.
 
Måste dessutom packa idag då säsongens första race för Andreas går av stapeln i Ungern denna helg, så dit bär det av med första planet imorgon på morgonen. Vädret ska vara väldigt varierande med allt från +25, till regn och typ 12 grader, jobbigt att packa väskan då, haha. Sen vet man aldrig med väderprognoserna heller, det kanske slutar med att det är jätte bra väder hela tiden, eller dåligt. Det är mest det där om jag ska ta min kappa, eller om jag ska ta min tunna bomberjacka, för regnjackan är alltid med oavsett.
Solveig Mella

Ha en riktigt bra resa! Hoppas på sol o värme.

GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen

Haha, åh, ja, alltid det där problemet med "för kallt eller för varmt?" såhär i början av våren 😂

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress