Regn, jobb och lite sushi på det
Efter en helg med jobb och alldeles för mycket regn (tur att man jobbade inomhus) så skulle man kanske tro att det är skönt med en ny vecka som bjuder på sol. Men just nu känns det som att jag har alldeles för mycket att göra, även fast jag inte har det utan det gäller bara att planera.
 
Igår var det skola hela eftermiddagen och sedan for vi ett gäng tjejer från klassen och åt middag tillsammans vilket var väldigt trevligt. Det blev sushi för mig och Malin medan de andra åt sallad, vilket jag ångrar nu i efterhand att jag också skulle ha tagit.
 
När jag kom hem sedan skrev jag ned lite data om aktier som vi följer, men efter det fick jag väldigt ont i huvudet, sen blev jag illamående och började frysa så jag valde att gå och lägga mig istället för att sitta uppe och må dåligt.
Idag är det en ny dag och jag mår bätte, men känner mig väldigt trött så lär väl bli någon kaffekopp för att hålla ögonen öppna, nu är planen att åka och storhandla med Jossan och under tiden kan jag bjuda på några bilder som jag tog på gokartbanan i lördags förmiddag när Cilla tränade med coachning av Andreas.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress