Kaotisk dag
For till Piteå med Jossan vid halv nio tiden igårmorse och kollade gokart, eller jag kollade mestadels genom kameran då jag tog en himla massa bilder. Kom även en lite tromb igenom depå området som gjorde att tält lyfte och slogs sönder, en liten tjej i micro fick ett järnrör från ett tält i huvudet, tur som var hade hon hjälm på sig då hon satt redo för att köra ut annars hade det nog slutat väldigt illa... Annars var det en bra tävling med få olyckor och jag tror nog att de flesta var nöjda efter denna tävlingsdag, eller ja nästan alla, sörjer med dom som har sådan otur i denna sport men egentligen är så himla duktiga och behöver den där framgången! 
 
Efter gokarten for vi hem och sedan for jag till jobbet, det kändes lite kaos runt omkring mig och saker och ting var inte uppackade så blev extra svårt att hitta något. Sedan när det bara var jag och Angelina kvar efter åtta så kom det hur mycket folk som helst och dom slutade inte komma förrän klockan var typ halv tolv, hann knappt andas känns det som. Hade i alla fall en jätte bra merförsäljning men kom hem just efter halv tre så...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress