Vad är väl en fredagkväll...?
Åt en super god middag som pappa hade lagat, ugnstekt fläskfilé kryddat med lite smått och gott, råstekt potatis och sedan en svampstuvning med persilja i, verkligen super gott. Sedan så for vi in till stan för att gå på basket, hittade ingen parkering så släppte av pappa och Cilla och for sedan till parkeringshuset, jag som hatar parkeringshus fick dessutom fara igenom alla våningar utan någon större lycka och det slutade med att jag åkte ut och for till Strandparkeringen, ingen större lyck där heller förrän jag precis är påväg att köra ut och då ser jag att en bil håller på att åka. Sprang sedan till hallen och kommer dit ca 5min innan allting börjar, jätte irriterad och varm... Matchen vann Northland med 95-52, lite små tråkig i början med sedan kom de igång, när jag och Cilla sedan kom hem gick jag ut och skottade då jag inte hade något bättre för mig och nu tänkte jag ta och plugga lite.
 
Hoppas att alla har haft en härlig fredag!

 
FredrikT

Fin! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress