Hurtigbulle
God eftermiddag eller vad jag nu ska kalla den här tiden på dygnet!

Idag är en bra dag känns det som, trots att jag har tusen tankar som bara snurrar omkring där i mitt huvud så är det här en bra dag. Jag har varit ute och gått/joggat en sväng före lunch bara för att jag inte hade något bättre för mig egentligen, pratat lite med min älskade lillasyster om livet och sånt, nu sitter jag här och funderar på om jag ska äta lite frukt som lunch då min matlust inte har varit så speciellt stor de senaste dagarna. I måndags körde jag gokart igen, var helt själv på banan då det hade regnat tidigare, sladda omkring där och ställde in stolen som den ska vara så den enda som behövs nu är att mina vader kommer upp lite grann då de för tillfället tar i styrstagen när jag svänger snävt.
 
Idag är en bra dag och så var det med den saken, ha det toppen!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress