Sommar och sol
Cillas kart gick sönder igår på träningen, pappa skruvade till 23.00 för att få den klar, idag provkörde hon den och det gick bra, på lördag spöar hon killarna på banan!
Har spenderat hela dagen ute på banan, fixat och trixat inför tävlingen och en sådan välorganiserad tävling har ni nog aldrig tidigare varit på i Luleå, eller åtminstone inte jag men det återstår att se efter helgens slut. Till lunch beställde vi ut pizza och jag åt väl 3/4 av den vilket betyder att jag var väldigt hungrig! När jag kom hem så satte jag mig ute på altanen där det var vindstilla och solade, när jag blev uttråkad så körde jag lite fys, rygg och mage. Nu ikväll har jag bakat inför tävlingen, hoppas att den går att äta!
 
Ha en fortsatt trevlig kväll allesammans.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress