För jag har hunnit med lite allt möjligt
Ytterligare en vecka är avklarad och jag är fortfarande lika kär. Vad det nu har med saken att göra att denna vecka nu är till ända har jag egentligen inget bra svar på tyckte bara att ni borde få veta det. Av någon konstig anledning. Har just avklarat det sista avsnittet av "Stjärnornas hoppning", det har blivit något av en tradition att alltid kolla på det när det går på tv på söndagar denna tid på året. Annars denna helg har jag hunnit med att jobba 11-16 både lördag och söndag, igår var jag även och åt middag hos Andreas innan vi for och bowlade med Jessica. Jag började dåligt men slutade starkt och vann, hihi älskar att vinna. Sedan har jag även hunnit med att vara på kalas nu idag efter jobbet innan vi åt lite julmat till middag. Kommande vecka väntas en hel del plugg men det ska vi nog se till att ordna på något sätt.





Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress