Ser jag verkligen en blå himmel?
Fredag, välkommen, inte för att denna vecka egentligen har varit jobbig men med fredag betyder det att jag äntligen får träffa Andreas igen som har varit i Belgien och tränat tidigare i veckan. Dessutom har det varit storm här flera dagar i rad, och man såg typ ingenting igår när jag skulle hem från stallet så det gick typ 70 km/h efter storvägen, men lika bra det. Tur att vi har ett varmt ridhus att rida i dessa dagar. Men nu när det är fredag så har molnen äntligen börjat försvinna och jag ser blå himmel, visst det blåser fortfarande ganska mycket men solen skiner och det spöregnar inte längre och det är ändå huvudsaken tycker jag. Så i kväll blir det mys med Ante, och fram tills dess har jag ingen aning om vad som ska hittas på, ska nog plugga lite grann åtminstone.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress