Solig torsdag
God morgon på er, vädret ute är alldeles underbart, nästan så att man glömmer bort att det egentligen är höst ute.
 
Idag är planen i alla fall att börja läsa en bok och göra anteckningar till vad jag tycker om den, vi har en inlämning som ska in nästa vecka och jag tänkte passa på att börja idag när jag ändå inte har någonting annat speciellt planerat. Juste, ikväll ska vi åka och kolla på hundvalpar med hela familjen, mamma vill så gärna ha en liten hund (dock inte jag), men titta på dem kan man alltid göra.
 
Någonting som gjorde mig väldigt glad och lättad igår vid middagsbordet var även att tentan jag skrev förra veckan blev godkänd. Blev så himla glad att jag typ hoppade på stolen där jag satt, haha. Det kändes lite oklart hur det gick efter att jag skrivit den men jag klarade den och det känns verkligen super. 
Solveig

GRATTIS!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress