Vart tog min röst vägen?
Det är nästan tur att det är lång helg eftersom att den här helgen redan är över, fast kommande vecka väntas bara en föreläsning så det känns ändå helt okej. Men har en hel del juridikuppgifter att försöka lösa så får försöka ta tag i det så småningom, jag är i alla fall klar med statistikavsnittet för den här veckan så den är inte prioriterad just nu. Fokuset låg på statistiken hela den här veckan så känns skönt att ta en paus från det nu en stund, höll på att bli galen på den där ett tag men nu kan jag andas ut.
 
Däremot så har jag ingen röst sedan i fredags, vart den försvann har jag ingen aning om så jag vet inte riktigt vart jag ska leta efter den heller ;-) Annars så rullar livet på som vanligt, imorgon är det Valborg och Andreas morfar fyller år så vi ska fira honom men mer spännande än så blir det inte. Förhoppningsvis kommer rösten tillbaka och om inte annat så får jag försöka vara tyst ännu mer än vad jag redan är. 
Anonym

Krya på dig!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress