Stressig vecka
Ju närmare helgen vi kommer, desto mindre timmar kvar att plugga inför tentan som ska skrivas på tisdag. Dessutom anordnar vi i Luleå Motorsällskap tävling och bankett i helgen vilket gör att man har en del att göra inför det också, bland annat har jag hämtat totalt 10 stora kartonger med pokaler och burit dem in och ut ur bilen. Svettigt. 
 
Annars sitter jag här med min "lilla" lagbok och bläddrar och försöker förstå mig på vad lärarna frågar efter, lättare sagt än gjort kan jag tala om men så är det ibland. Bara att kämpa på och hoppas att man kan något på tisdag när man sätter sig framför tentan.
 
Ska även försöka boka in en klipp- och färgtid hos frisören men även det gör mig lite smått stressad för stunden av att passa in det i mitt schema sen när skolan börjar. Känns som att allt en vecka framåt gör mig stressad, jobbigt. Tur att mormor kom hit en sväng idag och kramades lite så man kunde andas ut åtminstone i 20minuter ♥ Nu är det dags att återigen fokusera och borra ned huvudet i lagboken!
tb till en varm dag i New York förra sommaren
Solveig

Tack för att jag har så underbara barnbarn, som jag kan kramas med!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress