On my way to London
God morgon på er, jag befinner mig i loungen på Arlanda och har suttit här i snart två timmar redan, tur som är så har det gått väldigt fort och nu är det bara en timme kvar till boarding och innan dess måste jag ha passerat passkontrollen och så vidare, alltså måste jag börja röra på mig snart. 
 
Min plan imorse gick 6.05 så klev upp före fem någon gång, känner att denna dag kommer bli väldigt lång eftersom att jag klev upp (03.40) Engelsk tid, haha. Får försöka sova på nästa flyg, lyckades inte med det på första flyget då jag är en person som när jag väl har klivit upp har väldigt svårt att somna om igen. Men har försökt göra bort lite plugg nu under morgonen, dock var väl inte motivationen den bästa men tiden sprang ju som sagt förbi så det var väl bra i alla fall. Kommer landa i England kring 13 lokaltid så hela dagen är fortfarande kvar, får se vad resten av Bäckman familjen planerat för dagen, om vi åker direkt till Silverstone som ligger drygt två timmar utanför London där jag landar. 
 
Nu ska jag ta och börja knata, tur som är har jag redan gått halvvägs och har väl bara 40 gater att passera innan jag är framme ;-) 
Solveig

Ha en trevlig resa och glad påsk!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress