När man glömmer bort att andas
Imorgon skrivs den sista tentan för denna period, fram tills dess är livet inte speciellt intressant, lovar att försöka skriva mer intressanta saker här från och med nästa vecka. Ska försöka hinna andas också då, tror att jag kanske har glömt bort det allt för ofta ibland, blodtrycket är tydligen inte sådär jätte bra, hjärtat slår för många slag och så vidare, men jag mår bra, egentligen är det inge fel på mig för jag är lycklig
 
Andreas är i England och förbereder sig inför helgens tävling, känns konstigt att inte vara där på plats och se och höra allt som händer både på och utanför banan. Men har faktiskt hopptävling på söndag, sen hur det kommer gå då vi inte har hoppat speciellt mycket senaste tiden är en annan femma men det blir nog bra, skönt att få göra något man blir lycklig av i alla fall. 
 
Nu ska jag åka till apoteket och hämta ut lite medicin, tömma returen (som blir full på två sekunder 🙃), sedan ska jag bläddra lite i lagboken för att hålla minnet av hur den fungerar färskt inför morgondagen.
 
 
Anonym

Det går säkert bra imorgon. Lycka till!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress