Dressyrträning
Började träningen med att bråka med Wonder eftersom att han inte var samarbetsvillig utan gjorde allt för att slippa anstränga sig... Uppvärmningen var katastrof och det gick inte alls bra men sedan vet jag inte riktigt vad det var som fick honom att släppa till, kanske var det jag som äntligen vann, måste ju ha varit så eftersom att han till slut gav med sig och lyssnade på mina hjälper. Vi jobbade tio meters volter i varje hörn och jag tycker att det gick jätte bra, i galoppen så jobbade vi 15meters volter i två hörn i ena varvet och i andra varvet så jobbade vi en 15meters volt vid E på långsidan och det gick också jätte bra. Kändes skönt att jag fick till det efter allt bråk men är inte helt nöjd över honom eftersom att han bråkade så himla mycket i början...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress