Ridhandskar
God kväll på er!

Sitter här i köket och bara tar det lugnt, har pluggat en hel del även om det var ganska logiskt är det viktigt att man får med det som är huvudgrejen i det hela och inte bara skriver på. Under förmiddagen pluggade jag och hade tjejsnack med Jossan, bakade en tigerkaka som vi tog med till pappas jobb under eftermiddagen. Hann även med en sväng genom Hööks där jag köpte nya ridhandskar eftersom att det endast återstår trådar av mina nuvarande, måste ju vara den personen som slösar mest handskar i hela Norrbotten känns det som. Var även in på H&M och Top Store men hittade ingenting där. Egentligen hade jag kunnat köpa en ny vinterjacka på Hööks också men det hade bara vart slöseri med pengar då jag redan har en, dock inte lika snygg men köpte den bara för att rymma säkerhetsvästen under men nu när man rider i varmridhus så behövs den inte längre lika flitigt!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress