Hon är bara för bra.
Idag var den här dagen då jag på första gången på tre veckor fick träffa min älskade "partner in crime". Vilken glädje man kände inom sig när hon kom och gav mig världens bamsekram. Livet kändes fulländat. 
 
Vi skulle ju som sagt ha litteraturdiskussion med Valerie och Amanda. Det slutade med att den första timmen gick åt till att diskutera de senaste veckorna. Tiden bara flög förbi. 
Sedan när vi väl kom igång tog det en stund och sedan var vi klara. Skjutsade Kelu till affären så att hon kunde storhandla med sitt trasiga lillfinger utan att behöva släpa på påsarna de kilometrarna som hon har från affären till dörren. Sedan köpte hon även en dammsugare då hon på något vänster lyckats ha sönder sin förra, den flickan alltså. Efter det var det tänkt att jag skulle åka hem egentligen men när vi ändå var i farten stannade jag hos Kelu, drack en kopp te och skrev klart den sista delen av min rapport som jag ska lämna in nu i kväll. Hjälpte henne även att packa in maten i kylen och dela upp köttfärsen, vilken underbar vän jag är ibland, hihi. 
 
När jag var klar med rapporten satt vi bara och pratade om allt mellan himmel och jord. Tur som är får jag träffa henne mer den här veckan plus att jag ska spendera min valborgsmässoafton tillsammans med henne då Andreas överger mig för Tyska mästerskapet i gokart. Skämtosido hjärtat. Men tur som är har jag Kellan som tar hand om mig.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress