Fredag
God morgon på er, fredag igen och året bara rusar mot sitt slut. 
 
Känns som att det nyss var jul och nu är det jul igen nästa vecka, men innan dess är det en hel del som ska göras. Ikväll väntas det julbord på Western Farm med show inkluderat tillsammans med Andreas familj och Bäckman fastigheter, dock insåg jag igår att jag inte har någonting att ha på mig. Allt jag tog på mig så förfärligt ut. Min kropp måste ha förändrats jätte mycket de senaste åren så nu har jag inga fina kläder längre. Less. Får se vad vi gör åt det problemet men mitt största fokus ligger på att opponera på en rapport nu under förmiddagen till att börja med, har till på måndag på mig men ska försöka göra så mycket som möjligt nu idag. Risken finns dock att jag måste åka in på stan och leta nån topp så jag slipper gå runt naken ikväll, haha ;-)
 
Annars har veckan gått väldigt fort, även om jag bara spenderade tre dagar i skolan har jag suttit fastklistrad vid datorn för att fixa våran rapport. Det tar så himla lång tid att fixa allt, småfixet igår tog flera timmar, dock satt jag själv och bråkade med word men hade ändå inte gått snabbare om vi varit fler. Till slut kändes det som att ögonen typ snurrarde runt för att jag konstant satt och stirra på skärmen i över två timmar, tror det är bra med en paus lite då och då.
 
Ne nu måste jag göra lite vettiga saker, ska gå och koka mig en kopp te och börja läsa en annan grupps rapport, tjoho, not. Hoppas ni får en härlig fredag och en bra helg, kram!
Solveig

Ha en trevlig helg!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress