Tisdagsmorgon
God morgon på er, har just avklarat en dugga (typ en miniquiz på tio frågor) trodde inte jag skulle klara den men fick faktiskt hela åtta rätt. Yey. Nu ska jag dricka en kopp te innan jag beger mig till skolan för föreläsning och sedan rapport skrivande med min grupp. Det börjar närma sig slutskedet på rapporten och det känns verkligen så himla skönt. Som vi har slitit och igår skulle jag komma på ett sätt att rita grafer, det tog ett tag men jag tror att reslutatet blev rätt hyfsat bra ändå så jag är nöjd. 
 
Ikväll är det hoppträning på schemat, får se vad det blir idag eftersom att det var lite mer lydnad förra veckan. Ska i alla fall dit och bygga fram 17.45 och sedan ska jag rida 18.45 i andra gruppen. Blir kul. Dags att dricka upp teet och göra någonting åt mitt hemska hår.
 
Ha en bra dag!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress