Fredag
God morgon på er, grå och trist fredag om man kollar ut genom fönstret. Har regnat hela natten så allt är blött där ute. 
 
Igår innan middagen var jag ute och sprang för första gången i år, haha, ja jag springer inte så ofta. Men nu när jag och Lelle har börjat hoppa lite högre krävs mer styrka från mig så dår är det bara att jag försöker hjälpa honom så gott det bara går. Andreas hakade också på, även om han sprang ifrån mig haha. Men det var skönt att komma ut och springa en sväng och det känns i benen idag även om jag stretchade igår.
 
Jag anmälde mig även till Luleå tävlingen som är om två veckor, går träningarna fram tills dess bra kommer vi att debutera 110 på lördagen, vilket blir väldigt spännande. Stod och velade mellan att rida 90 och 100 eller 100 och 110 och jag vet att han knappt hoppar när hindrena är 90 men att det är en stor utmaning att gå in och rida 110 så det fick bli en utmaning och om det blir pannkaka på träningarna är det bara att byta klass. 
 
Planerna för idag är att plugga och sedan ska jag nog åka till Andreas i eftermiddag.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress