Regn, regn, regn
Hemkommen från en regnigt Örnsköldsvik och kommer hem till ett regnigt Luleå. Jag blir så deppig av vädret och har absolut inga krafter i kroppen. Trots detta lyckades jag ta mig till gymmet en sväng och körde lite styrke och kondition, måste kolla igenom bilderna från gårdagen men är inte alls nöjd med de eftersom att de regnade och allt var bara grått och trist. 
 
Cilla gjorde det ändå bra i en stor kart även om det var jobbigt att få runt karten i kurvorna så smidigt som möjligt. Hon förbättrade sig under hela dagen och till finalen så torkade det upp lite, en lite sämre start men hon kom i mål som tia. Men nu längtar hon tillbaka till sin Junior 60, haha. 
 
Nu ska jag kolla igenom bilder och ikväll efter maten ska jag försöka ta tag i plugget, sista tentan innan sommaren skrivs på fredag.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress