Fredag den 13:onde
God morgon på er, otursfredagen som den kallas är nu här. Kanske därför jag vaknade upp med huvudvärk imorse, eller så kan det bero på att alla ungar på dagiset var ute och skrek före klockan åttan, lite oklart där, haha. Återigen var det jobbigt att välja något att äta till frukost, men det slutade med att jag åt havregrynsgröt med lingonsylt och lite russin på det. Dock kommer jag säkert vara hungrig om en timme igen men då får jag väl äta någonting annat då, helt enkelt. 
Idag ska rapporten skrivas klart, vi fick yttligare åsikter på den igår så tänkte försöka fixa till det idag. Sedan hoppas jag att få kramas lite med Andreas ikväll, känner att jag börja bli lite "Ante sjuk" om man får känna så, haha. Han har haft så himla mycket i skolan i veckan och igår var han där till typ halv tio, så oavsett om jag hade åkt till honom på kvällarna hade han ändå inte varit hemma. Nu ska jag ta tag i denna dagen, ligger redan lite efter så det är bara att sätta igång, hoppas att eran fredag blir bra och att inget dåligt hänger!
Longevity - en blogg om hälsa

Ha en bra fredag du med

Felicia

vad gott med gröt

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress