Måndagskväll
Måndag, ny dag och nya möjligheter återigen och jag trodde nästan det skulle vara bra väder idag när Hanne skickade en bild på något som såg ut som en blå himmel imorse. Men den försvann snabbare än jag hann blinka, för när jag klev upp ur sängen imorse var det helt grått och lite regn i luften.
 
Dagen blir ju inte bättre när det är super kallt på skolan, till en början gick det bra men när vi suttit med rapporten en timme var alla lika frusna som mig. På med halsdukar om axlarna och Jenny tog på sin tunna dunjacka, då förstår ni att det var kallt. Nu är rapporten i alla fall inskickad och kvar av veckans to do inom gruppen är en opponering på en annan grupps rapport och sedan ska vi försöka få ihop en powerpoint också. Men det löser sig. 
 
Nu ska jag snart krypa ned i soffan med Cilla och se på Humorgalan i samarbete med barncancerfonden, förmodligen kommer det fällas en tår eller två. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress