Scones till frukost
God morgon på er, tisdag idag och det ser inte mysigt ut att gå utanför dörren idag. Termometern visar fem grader och när man kollar ut blåser det väldigt mycket, dessutom är det en hel del mörka moln där uppe på himlen. Därför försökte jag göra frukosten lite roligare och bakade scones, tycker det är roligt att kunna göra något annorlunda när man väl har tiden till det.
 
Idag har jag ingenting i själva skolan men jag ska ta och börja tentaplugga och försöka lära mig någonting. Tycker det är så jobbigt när det bara är en massa fakta man ska lära sig, det är ju som bara att nöta in meningar, medan när man pluggar siffror så lär man sig massa formler och så vidare. Vilket jag tycker är både lättare och roligare. 
 
Sen beroende på hur jag känner mig kanske jag tar mig en sväng till gymmet också. 
Caroline

Så gott med scones. :) Hoppas att du får en jättefin dag.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress