En rörlig helg
Måndag, ytterligare en vecka avklarad påvägen mot sommaren, dock är den väldigt långt bort eftersom det fortfarande är typ en meter snö överallt förutom på vägarna. 
 
Min helg har bestått av en himla massa motion, vet inte vad som hände där egentligen. I lördags var jag ute och hackade bort is på uppfarten under förmiddagen, sedan for jag och Andreas till Boden och sprang 4km, vilket jag inte har gjort på hur länge som helst. Men jag överlevde och det gick faktiskt ganska bra, måste ta tag och röra på mig lite oftare nu. På kvällen for jag sedan hem till Hanne för en tacokväll bara hon och jag som avslutade med film. 
 
Söndagen fortsatte sedan med ännu mer motion, men först var det Formel 1 på tv hela morgonen, men när den var slut hade klockan just passerat tio så hela dagen var fortfarande kvar. Jag och Andreas bestämde oss då för att ta en lång promenad runt träsket där de bor, vilket är ungefär 9km. Om mina höfter gillade den där promenaden nu idag är en annan femma, men igår var det härligt. Avslutade sedan eftermiddagen med att kolla på rallycross innan jag begav mig hem för att äta middag tillsammans med mamma och Jossan.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress