Fifty Shades Freed
God morgon på er, kikade aldrig in här igår men var i skolan från tidigmorgon och sedan hann jag bara hem och ta det lugnt i två sekunder innan Andreas kom förbi och vi for mot stan för middag och bio.
 
Min alla ♥ dag var som de senaste två åren sådär mysig som det ska vara, jag och Andreas åt kinamat tillsammans och hann prata om saker man kanske inte annars hinner prata om. Sedan styrde vi bilen mot bio där vi såg Fifty Shades Freed, den sista filmen av de tre, handlingen i sig var bra kan väl dock tycka att första delen av filmen bestod av lite för mycket sexscener och nakenhet. Men det är väl det filmerna är kända för så det är bara att hänga med på resan, den avslutades i alla fall väldigt fint, även om jag kanske blev lite mer rörd av slutet av den förra filmen.
 
Men min hjärte dag var i alla fall väldigt bra, fick spendera den med han som jag älskar så kan inte vara annat än nöjd. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress