Kallare söndagspromenad
Med en kaffekopp bredvid har jag nu slagit mig ned framför datorn, första gången sedan i fredags. Vet inte varför det blir så att jag lägger undan datorn på helgerna, men antar att det är för att jag bara umgås med alla i min omgivning istället för att sitta här.
 
Imorse började jag i alla fall dagen med att koka mannagrynsgröt till mig och Andreas, sedan städade vi undan lite i köket innan vi tog oss en promenad till återvinningscentralen vi har några kvarter bort. Även om det var lite kallt ute (-18 grader) så gick det ändå bra, bara kinderna som blev lite kalla.
Nu håller jag på att tvätta ikapp lite i tvättstugan, försöker att hålla undan under veckorna men nu var det fullt igen så bara att köra igång en maskin när man ändå har en stund över. Annars händer det inte så mycket idag, Andreas har åkt till garaget för att fixa något på rallycrossbilen så jag får underhålla mig själv resten av dagen och veckan ;-)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress