Club sandwich
Back to life, livet efter en tenta är alltid skönt, dock kändes det inge bra när jag skrev tentan igår men sånt är livet. Bara bita ihop och komma igen.
 
Började dagen på gymmet och insåg varför jag aldrig tränar före lunch, för att min kropp typ sover. Det enda jag kan göra utan att det känns i jobbigt i kroppen är att tävla, oavsett om klockan är sju på morgonen eller sju på kvällen så är tävling alltid tävling. Kanske just därför kroppen fungerar då, vem vet. Lyckades i alla fall få ihop fyra kilometer på löpbandet och efter det har jag varit helt slut, förmodligen en blandning av att all tentastress har släppt plus att jag tog ut mig imorse.
 
Lyxade till lunchen lite idag och gjorde en "club sandwich", men jag skippade locket på den så att säga för jag kände att det blev nog mycket mat ändå. Men det var gott, den bestod av rostad toast, cream cheese, sallad, avokado, tomat och stekt kyckling. Mycket gott.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress