En tom känsla
Back to normal, känns som att jag har varit borta hur länge som helst även om det bara är fredag eftermiddag till söndag. Men nu är det måndag igen och en ny vecka, idag mjukstartar vi lite med en föreläsning i juridik innan jag beger mig mot stallet. Dock har det blivit väldigt kallt igen vilket jag inte alls gillar, men bara att bita ihop och klä på sig så att man inte fryser. 
 
Något som jag tycker är väldigt tråkigt med att komma hem, eller vad man nu ska säga, är att man inte längre har något att se framemot. Jag och Jessica har pratat om den här galan i flera månader och letat klänning hur länge som helst, och nu är det helt plötsligt över, tråkigt. Antar att det känns lite extra mycket eftersom att det var jul, sen nyår och sen fyllde jag år helt plötsligt förra veckan och nu återgår livet till det normala. 
 
Veckan i sig är inte så spännande.
Måndag: En föreläsning, stall
Tisdag: Föreläsning, grupparbete, föreläsning, hoppträning
Onsdag:
Torsdag:
Fredag: Seminarium
Lördag:
Söndag: Jobb 13-20
 
Nu ska jag ta den här tomma känslan och gå in i tvättstugan och göra lite nytta innan det är dags att bege sig mot universitetet.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress