Pre-birthday
Jobbade hela dagen igår (lördag) och sedan när jag kom hem hoppade jag in en sväng i duschen för senare under kvällen for vi till Bistro Norrland och firade mig i förväg eftersom att alla inte är hemma på tisdag när jag egentligen fyller år. Jag åt kött, inte ofta det händer men det finns ingenting som slår pastan här hemma, den i Italien är nära men inte bäst, så för tillfället håller jag mig till kött. 
Söndag idag, sista dagen på vecka två av 2018, tänk att der redan har rusat förbi två hela veckor, 50 veckor kvar nu innan 2019 knackar på dörren ;-)
 
Hade i alla fall lite fika för släkten idag, trevligt att höra vad alla har för sig och så. Fick presentkort på Hööks och pengar så att jag nu är på god väg att ha råd med en ny ridhjälm, inte den billigaste sporten man har valt om man säger så, haha. Ska börja avrunda dagen och krypa ned under täcket, imorgon börjar jag en ny kurs och på tisdag ännu en, det blir tufft men bara att bita ihop.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress