Sommar på riktigt!
Har ni känt värmen utanför dörren? Det stavas SOMMAR. Så himla skönt och jag bara njuter.
 
Ber om ursäkt för min frånvaro här, fullt upp med jobb under eftermiddagarna och innan dess försöker jag bara att vila upp mig när jag ändå inte har något annat för mig. Sedan har jag varit borta en hel del också, först var det SM nere i Helsinborg med Cilla, hennes första SM någonsin så det var kul att få uppleva det. Hennes fart under racen var dessutom väldigt bra men eftersom hon hade ett lite sämre kval så fick hon starta längre bak men jobbade sig uppåt hela tiden. Därför bör hon i efterhand vara väldigt nöjd över sin prestation även om hon inte var det direkt efter målgången i finalen!
 
Annars är det fullt ös vad gäller racing för Andreas och Jessica, förra helgen var vi i Falkenberg där båda körde riktigt bra och Jessica tog sig upp en hel del placeringar från kvalet vilket var roligt att se på en bana som "inte" går att köra om på! Nu till helgen väntar race i England så det blir bara att snabbt packa om väskan för på torsdag går flyget (förhoppningsvis). 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress