Trött i kroppen
Veckan rullar på, men jag tror att min kropp inte verkar vilja att tiden går för den har blivit så himla trött helt plötsligt, orkar inte riktigt ta tag i saker känner jag. Inte bra. Borde börja packa till England eftersom att planet går 06.05 på torsdagsmorgon men det har jag inte heller börjat med, gillar nämligen att börja packa i tid för då hinner man glömma något men ändå få med sig det ;-) 
 
Annars har jag varit på universitetet en sväng idag, försökte lära mig lite om skadestånd och så vidare, den där lagboken är tjock och innehåller alldeles för mycket saker för min lilla hjärna. Haha. Tänkte försöka ta tag i livet nu i eftermiddag, drack just en kopp kaffe så man får hoppas att man vaknar till liv så småningom.
 
Hoppas att er vecka har börjat bra och att ni är piggare än mig!
 
Solveig

Hoppas på en trevlig och avkopplande resa!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress