Kämpa ända in i kaklet, som man säger
God morgon på er, sista arbetsdagen den här veckan, även fast jag redan har tagit helg. Lika bra det då jag inte har sovit speciellt mycket de senaste nätterna, för mycket tankar i huvudet som snurrar. Detta leder till att jag idag vaknade med världens huvudvärk och ont i nacken, perfekt start på dagen, usch... Men, men nu börjar det kännas bättre har ju varit vaken i x antal timmar redan och det känns knappt som att dagen har börjat egentligen. Planerna för helgen är inte speciellt stora, ska jobba på söndagkväll men fram tills dess har jag inget speciellt planerat, förhoppningsvis hinner jag träffa Andreas, har knappt hunnit prata med han i veckan då han har haft så himla mycket att göra i skolan plus att jag bara har suttit och pluggat stora delar av dagarna!
Solveig

Ha en riktigt skön o trevlig helg, koppla av o njut!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress